mandag 12. august 2013

En sommer(ferie) er over......



Plutselig, og så altfor fort var ferien over....
Vi hadde to deilige uker på Fosenhalvøya. Sjelden har vi hatt så mye godt vær, og dette ble utnyttet til mange deilige turer ute. Mye ryggtrening og hvile, men også mye kos. Hagemøbler ble malt, båten fikk kjørt seg både til fisketurer og øyhopping. Vindmølleparken ble besøkt, og selvfølgelig også fantastiske Hosnasand og Strandbaren på Stokkøy.

Det er så deilig å være der ute på Fosen. Med familie og flott natur. Selv om hytta er lita er naturen stor, og det nytes i fulle drag. Nå er båten på land, pakket godt inn under plast til neste sommer. Vemodig, men nødvendig. Neste turer blir det fotturer og ikke båtturer. Fint det også da ;)

Men nå er det hverdager, jobb og striskjorta som står for tur igjen. Litt godt å komme hjem til strøm, nett og vaskemaskin også, hehe. Så nå skal jeg ut å lete etter ny pc og brett. Må få sett over bilder fra ferien og få berget unna det jeg kan fra pc-kræsjen før ferien.

Takk for alle skjønne kommentarer! Jeg kommer innom dere alle når jeg har fast tilgang til pc igjen, og ikke bare 2 minutters oppdatering i matpause på jobb.... See U!

3 kommentarer:

  1. Godt med ferie, men alltid godt å komme igang hjemme igjen! Ha en fin ukestart :-) klem

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Ser helt nydelig ut, fredfullt og godt. Tror jeg begynner å bli gammel jeg, siden jeg synes det er så herlig å ha det fredfullt for tiden.
    Så supert at dere fikk godvær også!!! Vel fortjent!
    Ser du har lagt ut et innlegg om en brann i nærheten av huset deres også, men det innlegget klarer jeg ikke komme inn på. Håper alt gikk bra og at ikke folk kom til skade.
    Her holder far i huset på nede i kjelleren og er alldeles grå stakkar.
    Han tømmer taket for leire. Vi satser på at kjellerstua og gjesterom er ferdig til jul.
    Gode augustdager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Fosenhalvøya er jo vakker da;) Hytteliv uten strøm og div annet er jo litt godt! Og enda bedre å komme hjem til strøm og rennende varmt vann;)
    God helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!