torsdag 3. april 2014

Endelig skjer det noe i Trondheim!


Gjett om jeg gleder meg!! 
Det er første gang noe slikt skjer her i byen, så jeg håper mange tar turen denne helga! For info om hva som skjer sjekk ut nettsiden til Trondheim Designevent Dette er ikke bare for bloggere, men også ivrige intagrammere. I tillegg til eventen lørdag/søndag arrangeres tur til vakre Stokkøya fra søndag til mandag. Dette er en perle på Fosen som vi besøker hver sommer. Nå skal jeg benytte anledningen til å nyte turen uten mann og barn. 

Håper du har anledning til å bli med!

Ellers vil jeg beklage... Høst og vinter har gått siden siste innlegg... Siden pc'en hjemme kræsja har jeg ikke riktig funnet motivasjon til å knote på telefonen ergo, ingen nye innlegg. Må snart ut å handle selv, kaossjefen har visst ikke behov for annet enn en gammel, arvet skole-pc. Grmph. Men inntil videre finner dere meg i alle fall på Instagram! Her blir det jevnlige oppdateringer av prosjekter jeg har på gang. Skal vise her også etterhvert :)

Hoppende fin torsdags kveld til dere alle! Ses i Trondheim 26.-27.april?!

2 kommentarer:

  1. Høres kjempespennende ut!! Kos deg, både med eventen og tur til Stokkøya! :-)
    Godt å se livstegn fra deg, er ikke på Instagram, så jeg håper du får deg ny pc snart og blogger litt igjen... ;-)

    Riktig riktig goood påske snuppa, klem! ♥

    SvarSlett
  2. Vi sees snart, det blir koselig å møte deg på årntli! :-D

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!