mandag 10. juni 2013

Bloggtreff på Bjørkli Søndre....

Det ble en fabelaktig lørdag. I skjønne omgivelser hos den flotte damen bak bloggen Bjørkli Søndre, etter stedets navn. Her er bare et lite knippe bilder, for jeg ble gående å bare suge inn atmosfæren og nyte detaljene, og glemte nesten ta bilder... På det ene bildet ser dere forresten et fyrverkeri av ei dame! Maratonjenta poserte villig i de vakre omgivelsene, og som dere ser var miljøet som skapt for henne!

Så utrolig koselig å treffe bare nye og kjente ansikter!
Skravla gikk og jeg nøt hvert sekund av dagen.
Nå håper jeg det ikke blir lenge til neste gang vi møtes!

Hjemme er det kaos, så ingen bilder derfra nå. Gårdagen ble brukt til å tømme bad. Der blir vel taket revet nå, for naboene over skal flytte bad og kjøkken, så da må taket vårt ned... Sukk. Får håpe de er ferdige til vi kommer hjem. Da er det bare å iføre seg vaskeutstyr og vaske ned hele badet. Det positive er at jeg endelig får byttet ut takspottene, og at badet har fått seg en skikkelig opprydding og blir rent til slutt... Sjefen sjøl skal få kappe til ny persienne til vinduet, nye skittentøyskurver skal inn, og forhåpentligvis vil det bli lettere å holde rommet ryddig fremover også..? Kanskje nytt dusjkabinett kan få komme inn dit før ferien også? Lov til å drømme er det i alle fall.

Ha en fabelaktig ny uke alle sammen! Jeg satser på sol og sommer!

4 kommentarer:

  1. Ja, dette var en magisk dag og så koselig å treffe deg igjen!:) Takk for invitasjonen og det hadde vært veldig koselig altså:) Kommer gjerne innom en dag jeg:)

    Skal si dere har prosjekt ja, hihi. Synes jeg ser det for meg:)
    Jeg også ønsker meg sol og sommer!:)

    Ha en fin ny uke skjønne deg;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Så artig med bloggtreff også i slike flotte omgivelser! Maratonjenta kjenner jeg, møtte henne både på Glansdagen og Købentreffet; ei sprudlende dame.
    Lykke til med badet og jeg har sendt sola til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder fra Bjørkli Søndre og sikkert utrolig gøy på bloggtreff:)
    Lykke til med prosjekt bad... aldri så galt at det ikke er godt for noe:)

    Ha en finfin ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Hoho!! For en dag! Fantastisk :-) kjempefine bilder :-) stor klem fra meg :)

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!