tirsdag 16. april 2013

DIY med mindre forargelsesfaktor for omgivelsene...

I helga har jeg lekt meg litt med snorer og skinn. Disse to er ferdig knyttet og mangler nå bare litt pynt. Den med snor har fått en stor og kul lås kjøpt ferdig på Panduro, men jeg er litt usikker på hvorvidt det vil sitte ordentlig i låsen, så det må testes ut litt får jeg anbefaler den. Instruksjoner til knutene finner du hos samme blogger som jeg linket til i går; Design and form

Armbåndet knyttet i tynn skinnsnor er en drøm å ha på hånden! Så mykt og lett! Her har jeg bare knytt snoren til en knyte og dratt gjennom løkken som blir ved oppstart av knytingen. Også her vil jeg gjøre flere alternativer før jeg sier hva jeg liker best. Dette skal  også få litt mer pynt etter hvert. Fordelen med ikke å være helt fornøyd er da å ha unnskyldning til å lage flere ikke sant..?!

Og dette er arbeid som faller mer i smak hos mine tv entusiaster enn papirraslingen... Derfor kan jeg ikke bare brette papir. Må få litt stille stunder også. Hehe.

Ha en videre deilig tirsdag alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!