onsdag 17. april 2013

Litt pauseinspirasjon....?


Det brettes videre i heimen. Stort prosjekt på gang. Ok. Ikke stort som i å løse verdensproblemer eller bygge opp nytt hus, eller noe opp imot noen av disse kategoriene. Men, et bretteprosjekt som går over mer enn en dag er stort prosjekt for meg.

Og det store prosjektet hadde utspring i denne lille skjønne saken. En diamant funnet forklaring på hos Design og Form Her vises diamanten frem i trehånd fra HAY. Helt fra jeg oppdaget den visste jeg at jeg bare MÅTTE ha denne til utstilling av bretteriene! Men, kun i liten utgave ennå, ikke vært mulig å få tak i stor i Trondheim på leeenge.



Bretteriene har som nevnt tidligere vært til både glede og forargelse. Her har sjefen sjøl vært på ferde og lekt seg med trehånda.... Om det er fordi jeg har satt igang med nytt stoort bretteprosjekt, eller bare for gøy? Vet ikke, og tror jeg lar saken ligge ;) Nå har jeg fikset *tommel opp* så det får bli mitt svar på *finger'n* ;)

Bak den omdiskuterte, eller nei IKKE omdiskuterte siden jeg valgte å ikke spekulere i eventuelle bakenforliggende årsaker (haha), Ligger 1/3 av prosjektet ferdig hovedbrettet. Det er ca på størrelse med et A2 ark, og jeg må ha tre stykker på langs for å nå rundt. Blir dette prosjektet bra må jeg lage minst en til før jeg kan si meg fornøyd..

Ikke ferdig med brettingen ennå, 2/3 er ferdig og montert sammen, men i fra i kveld blir det lite oppdateringer og brettetid for meg på noen dager. Begravelse og familie settes først i dagene som kommer.

Men i mellomtiden håper jeg dere kan bli inspirert av disse bildene, og kanskje få lyst til å forsøke å brette selv? Jeg skal uansett komme med enkle forklaringer på varianter og fasonger etterhvert når ting roer seg litt hos oss igjen.

Klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!