fredag 28. juni 2013

WHAAAT?! ME!?!


Jeg ble på Instagram spurt om personlig stil og interiør har likhetstrekk hos meg. Og, vel, ja..... Hehe. Må no innrømme det. Jeg digger sort og hvitt, men må ha med elementer med farge, mønstre og natur. Røff stil med myke kontraster. Så her er jeg! Heia alle sammen! Skummelt å vise seg frem, men synes utfordring var spennende og måtte jo bare hive meg uti det.

Jeg vil gjerne se om dere også har fellesnevnere i stil/interiør, så tar dere utfordringen...?


Og når vi snakker om natur og myke kontraster....
Denne vesken ble med meg hjem fra Milde Mathilde og Drillpikene i går.... Det var salg, og jeg greidde rett og slett ikke stå imot denne.... Har ønsket meg den lenge. Den er så enkel, elegant og røff. Tidløs. Helt nydelig! Sjefen sjøl ble advart per telefon før jeg shoppet, hehe. Men, nå kan jeg snart cruise rundt i ny bil, med denne skjønne veska i passasjersetet. Tji-hi!

Ha en deilig fredag alle sammen! Bare timer igjen til HELG!!!

5 kommentarer:

  1. Der vesken er bare LEKKER!!

    God helg;)

    SvarSlett
  2. Hei og hopp
    Så utrolig artig innlegg og gøy å se søte deg. Alltid fint å ha et lite bilde i hodet av personen bak ordene. Ser jo at interiør og stil går hånd i hånd hos deg. Det gjør det egentlig for meg også. Ingen dødningehodet på t-skjorta (hi,hi) men mange klær i korall og andre farger, selv om jeg slår til med litt grått, sort og hvitt i blant også da. Det gjør jeg jo i interiøret også..
    Tøff veske, jakter på en røff cognacfarget reiseveske selv, slik som er kjekk å ha på en endags-overnatting.
    Og du, nå er jammen meg tallerkenhylla grå!! Lenge leve den fru vinkel-vankel, he,he!!
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Hei !
    Så fint bilde av deg, kul avslappet stil :)
    Og den veska kunne jeg absolutt kunne tenkt meg selv.
    Jeg har en del farger i klærne mine, men trives best i jeans.

    Ha ei fin helg :)
    Smil fra Janne

    SvarSlett
  4. Der e du jo, snuppa! ♥
    Tror nok det kan være noe i det m likhetstrekk, jeg har ingen "stil" hverken i garderoben eller heimen!! :-D :-D Ha-ha!!
    Håper prolapsen gir seg snart, kul veske og fiint bilde av deg vennen!
    God helg, klem! :-)

    SvarSlett
  5. Så hyggelig med et fjes bak ordene, så tøff du er! :) Kanskje jeg må hive meg på denne? Det er jo sikkert en sammenheng mellom hva man liker å ha på seg og rundt seg, men det er ikke alltid så lett å se selv.
    God helg!
    Lina

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!