onsdag 26. juni 2013

Noen kjøkkenfavoritter.

Det har gått i stå. Ryggen har gått i stå. Nytt prolaps ser det ut til, og jeg får ikke gjort noe. Men mens jeg humper rundt omkring kan jeg i alle fall vise dere noen av mine favoritter på kjøkkenet. Ny STOOR kjele fra Le Creuset, herlig gryte som en deilig elggryte ble laget i i helga. Vi er 5 storspisere i familien, så STOOR gryte måtte til.

Rancilio DeSilvia espressomaskin er digg. Kommer ikke utenom. Elsker Dromedars espresso laget på denne. Kommer ikke utenom på fridagene. En ekstra belønning til meg selv fordi jeg fortjener det... Den er snart to år og like elsket den dag i dag.

Nicolas Vahe's kjøkkensmaker er velkjent for de fleste, her er noen av mine favoritter sammen med trehånd fra HAY og et ostebrett i marmor funnet hos Freetex. Løøøvely!

Sist men ikke minste digger jeg denne kopphåndduken fra Bloomingville. Kjøpt hos Browns på Sirkus. Herlig fargeklatt i alt det sort/kvitt/stål/grå vi omgir oss med...

Men, nå er kaffepausen min på jobb over. PC hjemme er fortsatt skrantent og jeg begynner å bli utålmodig. Bildene greide heldigvis min kjære sønn å berge! HURRAAA!!

Ha en videre deilig uke alle sammen, jeg kommer tilbake så snart jeg kan!

3 kommentarer:

  1. Nei ka i svarte da, Tove... ikke ny runde m vond rygg!! :-(
    Hmmmm, sender tonnevis m godbedringsklemmer!!! ♥♥

    SvarSlett
  2. Heisan Tove
    Huff av meg, prolaps høres ikke gøy ut i det hele tatt. Far i huset får det i blant og av og til kan han ikke komme opp av senga en gang.
    Håper det blir en snarlig bedring slik at du kan nyte sommeren i store drag!!!
    Jeg liker så godt ostefatet i marmor. Det minner meg på at jeg ikke tok med et stettefat i marmor fra et loppis i våres og det har jeg angret på mange ganger.
    Veldig herlig det oppvaskhåndklet også!!! Le Creuset er jo alltid fin og i nesten alle farger synes jeg. Selv har jeg jo en knalloransje utgave.
    Ønsker deg god bedring og håper du kan nyte de siste junidagene!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Uff Tove, håper ryggen er blitt bedre nå! Det er jo en god stund siden dette blogginnlegget, men her har det gått i ett siden 20. juni. Gleder meg til høsten nå, satser på mer normalisert tilværelse da.
    KLem

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!