tirsdag 5. mars 2013

Fristelser og små vårtegn....


De siste dagene har vårtegn begynt å trenge seg frem etter vinterens kalde grep her i Trondheim. Det har vært et forrykende uvær ute, og da passet det godt med et lite søk gjennom gamle bilder på maskinen. Dette bildet er hentet til inspirasjon en gang fra nett, og jeg husker dessverre ikke hvor det er hentet fra. Så om noen føler seg tråkket på for glemt akreditering skal jeg umiddelbart slette bildet.

Men enn så lenge nyyter jeg bildene i all sin fargeprakt. Med sine fristelser og løfter. Løfter om at snart kommer vår og sommer. Snart kan vi pakke bort isbroddene, sette bort støvler (ok, de settes aldri langt unna,- vi bor jo tross alt i Trøndelag....) og tusle barbeint ut i gresset... Åååå som jeg gleder meg! Imens tror jeg at jeg lar meg friste til å kanskje finne frem litt bakevarer for å se om jeg også kan få til noe som frister...? Ikke forhåpninger om å få til noe som på bildene, men forhåpentligvis vil smaken bli bra nok..

Ha en deilig tirsdag ettermiddag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!