torsdag 26. september 2013

Neida, ikke sporløst forsvunnet....



Skulle jo tro jeg dro for godt.....
Men neida.
Vi kom oss ikke engang på tur, men ble liggende syke.
Jaja.
Nytt år og nye muligheter. Nå er hytta avstengt for denne sesongen,- ikke like fristende å tilbringe dagene på hytte uten vann, strøm og vedfyring når kulda setter inn...




Nå er det høst, og i dag syklet jeg til jobb i -1 frossen grad. Var ikke forberedt på frost ennå,- tross alt ikke mange dagene siden det var to-sifrede varme deilige grader her! Men, det går mot den veien, og det er bare å stålsette seg, samt pigges opp til den tiden kommer..

Ved har vi stablet, strikketøyet er funnet frem og høstlige sysler er blitt rutine. Litt deilig innimellom det også!

Men nå skal jeg ut på sofajakt igjen. Lurer på om jeg må børste støv av kjevla for å få med meg sjefen sjøl..? Jeg vil i alle fall få ryddet og fikset i huset NÅ! Hehe. Bare jakt i huet på han nå. Nytter ikke true med kjevla engang ;)

Ha en videre deilig dag alle sammen! Her skinner sola, og gummimerra og jeg skal ut på luftetur snart.

5 kommentarer:

  1. Heisan
    Så utrolig stemningsfullt det første bildet var! Det var jo slik at høsten så forlokkende ut, selv om jeg ikke er forberedt på minusgrader enda. Forresten litt forberedt da; bar nemlig inn uteblomstene mine som står i potter for en halv time siden. Har en del, måtte jo ha det fint da Nib-jentene lagde sommerreportasje her sensommers.
    Kjevler ja... jeg hadde fem stykker da jeg giftet meg, he,he... vel ingen er brukket og knekt... tror jeg har vært en relativt snill kone..
    Lun høstkveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Dumt at det ble sykdom istedet for hyttetur.. men bra du ikke hadde reist for godt! :-)
    Høsten er kommet her også, selv om vi ikke har hatt frost enda.
    Gubben her i heimen er reist på jakt på "perleøya", så nå er ikke elgen trygg... :-D

    Kos deg m strikketøy, og god sofajakt!

    Klem!! <3

    SvarSlett
  3. -1 faktisk, ja no er det ingen veg tilbake...he he....


    deilig med haustlege syslar no, det er noko med denne hausten og. Ta på pleddet, te i koppen og kjekke seriar på tv.

    Kos deg. Klem frå Solveig

    SvarSlett
  4. Kjedelig det ikke ble noe av. Hytte uten strøm, vann og vedfyring blir vel fort kaldt ja... Vi har heldigvis strøm, så vår brukes året rundt. Men drømmer om en ovn der, det hadde vært ekstra deilig...

    SvarSlett
  5. det er satme ikke din oscar fjordby

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!