mandag 11. mars 2013

Ammogeriljamisering!



Nå sniker det seg inn litt rustikke detaljer i heimen. Snikammogerilamisering. Det får neppe stå lenge, men en liten stakket stund, til sjefen sjøl får områdd seg får det stå. I dag i alle fall. For siden jeg ligger hjemme neddopet grunnet migreneanfall får han mer å gjøre og ingen tid til å flytte unna det som i alle fall ser ryddig ut... Hehe



Trekassen fikk jeg fra morfars verksted med ovnsdeler til en koksovn for mange år siden. Den har stått og forsmektet i kjelleren, men nå er den tørket støv av og har fått komme opp i stua. Merk påskriften på toppen: PATRONER! Så da fikk Ammunisjonsboksen til sjefen sjøl unnskyldning til å komme opp i dagens lys. Den er tom, så ingen fare for at noen skal gå amok på noe som helst slags vis!



Som mykgjøring bland alt det macho ligger noen diamanter til et origamiprosjekt jeg har på gang. Sammen med noen traner i deilige vårfarger. Teakkommoden står igjen på hedersplassen på stua, og rommer bl. a. mobilladere og brillevaskutstyr. Kjekt med alle disse små skuffene!

Nå skal jeg finne horisontalen i sofa'n igjen, men ønsker dere alle en deilig start på en ny uke!

8 kommentarer:

  1. For en herlig stue du har! Tusen takk for koselig kommentar og god bedring til deg!
    Klem, PillePalle

    SvarSlett
  2. Amazing interior! So beautiful:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    SvarSlett
  3. Nydelig kommode! Og veldig fine papirprosjekter, naturligvis :) Og grattis med ny blogg! Gleder meg til å se hva alle diamantene er til! Har noen ideer....;) Nå har jeg forresten lagt deg til i "Fellow Foldiers"-lista mi på bloggen.

    SvarSlett
  4. So flotte bilder og ein herleg blogg!!!

    klem!

    SvarSlett
  5. Digger litt rustikke innslag i interiøret!Flotte diamanter også.

    SvarSlett
  6. Fantastiske arkivskuffer! Likser så godt! Sånne ammunisjonsbokser har mannen min verktøy i...Må snike meg til en!
    Fin søndag!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  7. Hei:) Gamle trekasser med patina er fine! Og origami er veldig, veldig spennende og fint :) Finfin søndagskveld til deg :)

    SvarSlett
  8. Råflott teak kommode!
    Stilig det bildet på veggen :) kjempe fint.

    Mari

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!