lørdag 22. juni 2013

Helgens kontraster.

Det er helg. 
Deilig.
Elsker helg og fridager.
Dager med tid til små puslerier som man ikke rekker ellers i uken.
Jeg tok helg tidlig denne uken. Av årsaker jeg ikke ønsker å gå inn på her. For private, For vonde.

Men helg er det likevel.
Og jeg feirer helgen med noen sarte og andre mer knall kontraster mot vårt sorthvite interiør.
Øverst ser dere en ny kopphåndduk fra Bloomingville, kjøpt hos Browns på Sirkus Shopping i Trondheim. 
Så lite skulle det til for å få et lite fargekick på kjøkkenet! 
Liker!

Nederst er litt av siste dagers papirbretting. 
Et forsøk på en lampeskjerm.
Papiret er så lekkert!
Sprayeffekt på hvitt papir fra HAY, kjøpt inn hos Norway Designs i Trondheim. 
De hadde flere deilige farger, så det kommer nok mer inn i hus etterhvert. 
Perfekt til å pynte f.eks. esker med!

Bildet er selvlaget inspirert av det skjønne Cross pleddet fra Pia Wallen.
Elsker dette pleddet, og tar derfor igjen litt av mønsteret i ulike elementer.

Men nå er det natta her.
Kommer innom dere som har lagt igjen spor etter dere så fort jeg kan!
Det er så kjekt å høre fra dere!
Tusen takk for at dere tar dere tid til å legge igjen noen ord til meg!
Jeg blir så glad for å høre fra dere *smil*


7 kommentarer:

  1. Hei du papirbrettekunstneren:) sååå flink du er!! Er blitt så glad i Tranene mine. Tusen takk igjen:) De kommer på bloggen etterhvert...
    Ikke så mye som skal til av farger i et sort/hvit hjem. Håper du får en fin midtsommer helg, og at solen skinner i Trønderlag:)

    Klem Annelise

    SvarSlett
  2. Elsker kontraster :) Også er jeg helt over meg av begeistring over dine kunster, fantastisk! :) God helg kjære du :)

    SvarSlett
  3. Fiine håndkleet!!
    Håper det som er igjen av helga blir bra, stor og god klem sendes deg!! ♥

    SvarSlett
  4. Jeg er så not kjent i bartebyen...selv om jeg er fra Buvika,
    så har jeg ikke bodd der siden jeg var 17. Når vi er hjemme på
    besøk, så er det familie for alle penga og sjelden inn til Trondheim.
    Hvis vi formidelig skulle ta en tur, er det med unger og programmet blir tilpasset de.

    Så hvis jeg kommer oppover engang og har tid på shopping, må du ta meg med på omvisning ;) Har veldig lyst til å dra på messa altså. Har jo blogget med flere av dere Trønderdamer og hadde vært trivelig å møtt dere. Digger kopphånduken! Og digger den nyeste brettinga! Du er rå!

    Fin søndag!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  5. Så fine kontraster og så stilig kjøkkenhåndklede;)
    Me like!
    Fineste søndagen til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så kjempefine kontraster og så nydelig du har det:)kjøkkenhandkleder var så fint❤
    Håper du får ein fine kveld❤
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Jeg pleier bare å snike rundt og kose meg i stillhet her i bloggen din, men akkurat nå har jeg mer lyst til å hoppe frem og gi deg en klem :) Håper du er vel gjennom helgen og at den har gitt deg noen gode øyeblikk. Måtte neste uke bli bedre for deg.

    SvarSlett

Tuusen takk for at du legger igjen spor etter deg!
Det gjør meg så GLAD!

Ha en videre strålende dag!